Handelsbetingelser

Generelle oplysninger

Theperfectlife.dk

CVR: 37530220

Fredensvej 3

9760 Vraa

 

Kundeservice: (10:00 - 21:00) på telefon: 28967228
E-m
ail: Info@Theperfectlife.dk

 

Etableringsår 2016

 

Betaling

Theperfectlife.dk modtager følgende betalingsmetoder:
- Dankort
- Visa/Dankort
- MasterCard
- Visa
- Visa Electron
- Maestro
- MobilPay
 
Der er INGEN gebyrer ved benyttelse af de overstående betalingsformer.
Betaling vil først blive trukket på din konto, når varen afsendes fra vores lager. MobilPay reseverer pengene på din konto med det samme efter køb, men vil først blive endeligt blive trukket ved afsendelse af varen.
Vi har kryptere alle dine kortoplysninger med den såkaldte SSL (Secure Socket Layer) protokol. Det betyder, at uvedkommende ikke kan aflæse dit kortnummer eller andre informationer under transaktionen med PBS.
 
Aldersgrænse 

Personer der handler på Theperfectlife.dk Skal være minimum 18 år. for at købe spiritus online. 

Priser
Alle besparelser er i forhold til vejl. udsalgspriser. Tilbuddene gælder kun i begrænsede perioder eller så længe lager haves. Der tages forbehold for udsolgte produkter, trykfejl. Alle priser er inkl. dansk moms.

Levering
Ordrer sendes med PostNord, GLS og DAO365.
Vi bestræber os på at afsende alle ordre, der er bestilt inden kl. 14:00 samme dag (dog inden kl. 13:00 for GLS).
Leveringstiden for varen er 1-2 eller 1-4 dage afhængig af leveringsmetode.
Vi leverer til Danmark.
Rettidig levering forudsætter dog at PostNord,GLS eller DAO365 overholder levering. Såfremt der opstår forsinkelser, vil dette tilsvarende forsinke leverancen i forhold til den ønskede leveringsdato. I tilfælde af meget forsinkede (adskillige dage) eller ikke leverede ordrer, gensender vi naturligvis en ny forsendelse.
Theperfectlife.dk kan ikke drages til ansvar for forsinkelser hos Post Danmark, GLS eller DAO365. 
 
Hvis du fortryder dit køb (fortrydelsesret)
Du har 14 dages fortrydelsesret, når du handler hos os.
Fortrydelsesfristen udløber 14 dage efter den dag du:
- Har modtaget din vare
- Får den sidste vare i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om flere forskellige varer, som er bestilt i én ordre, og som leveres enkeltvis
- Får det sidste parti, eller den sidste del i fysisk besiddelse, når det drejer sig om en aftale om levering af en vare, der består af flere partier eller dele 
 

Du skal inden 14 dage fra modtagelse give os meddelelse om, at du ønsker at fortryde dit køb. Meddelelsen skal gives ved at sende en mail til info@Theperfectlife.dk eller ved at benytte Standardfortrydelsesformularen. I din meddelelse skal du gøre os tydeligt opmærksom på, at du ønsker at udnytte din fortrydelsesret.

Du kan ikke fortryde ved blot at nægte modtagelse af varen uden samtidig at give os tydelig meddelelse om dette.

Vi hæver ikke penge for købet før varerne fysisk afsendes fra vores lager.

 

Offentlige institutioner - EAN nr.

Er du offentlig institution eller virksomhed, skriver du navnet på dit firma eller institution i feltet firma/offentlig i første del af købsforløbet "Adresse Information". I købsforløbets 3 del "betalingsmåde" vælger du: EAN betaling. Herefter følger du direktionerne som anvist.

Returnering
Du skal sende din ordre retur til os uden unødig forsinkelse og senest 14 dage efter, du har meddelt os, at du ønsker at fortryde dit køb. Du skal afholde de direkte udgifter i forbindelse med tilbagelevering af varen.
Ved returnering er du ansvarlig for, at varen er pakket forsvarligt ind.
Du bærer risikoen for varen fra tidspunktet for varens levering.
Udgifterne for returnering forventes højst at beløbe sig til ca. 35,- DKK.
Varer undtaget fortrydelsesretten
 
Følgende varetyper er undtaget fortrydelsesretten:

1. Levering af varer, som er fremstillet efter forbrugerens specifikationer eller har fået et tydeligt personligt præg,
2. Levering af varer, som må antages at blive forringet eller forældet hurtigt,

Varens stand, når du sender den retur
Du hæfter kun for eventuel forringelse af varens værdi, som skyldes anden håndtering, end hvad der er nødvendigt for at fastslå varens art, egenskaber og den måde, den fungerer på. Med andre ord – du kan prøve varen på samme måde, som hvis du prøvede den i en fysisk butik.
Hvis varen er prøvet udover, hvad der er beskrevet ovenfor, betragter vi den som brugt, hvilket betyder, at du ved fortrydelse af købet kun får en del eller intet af købsbeløbet retur, afhængig af varens handelsmæssige værdi.
For at modtage hele købsbeløbet retur må du altså gøre det samme, som man kan i en fysisk butik. Du må afprøve varen, men ikke tage den i egentlig brug.
Tilbagebetaling af købsbeløbet
Hvis du fortryder dit køb, får du naturligvis det beløb du har indbetalt til os, tilbage. I tilfælde af en værdiforringelse, som du hæfter for, fratrækkes denne købsbeløbet.
Hvis du benytter din fortrydelsesret, refunderer vi alle betalinger modtaget fra dig, herunder leveringsomkostninger (dog ikke ekstra omkostninger som følge af dit eget valg af en anden leveringsform end den billigste form for standardlevering, som vi tilbyder), uden unødig forsinkelse og under alle omstændigheder senest 14 dage fra den dato, hvor vi har modtaget meddelelse om din beslutning om at fortryde denne aftale. Vi gennemfører en sådan tilbagebetaling med samme betalingsmiddel, som du benyttede ved den oprindelige transaktion, medmindre du udtrykkeligt har indvilget i noget andet.
Vi kan tilbageholde tilbagebetalingen, indtil vi har modtaget varen retur, med mindre du inden da har fremlagt dokumentation for at have returneret den.
Hvis du fortryder købet, skal varen sendes til: 
Theperfectlife.dk
Fredensvej 3
9760 Vrå.
 
Standardfortrydelsesformular

Link til Standardfortrydelsesformular

(Denne formular udfyldes og returneres kun, hvis fortrydelsesretten gøres gældende)

 

Hvad skal jeg sende med tilbage?

Du skal vedlægge en kopi af ordrebekræftelsen.

Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav.

Hvis der er noget galt med varen (reklamationsret)

Købelovens mangelsregler kan finde anvendelse på varekøb.

Når du handler på www.Theperfectlife.dk har du selvfølgelig 24 måneders reklamationsret. Det betyder, at du enten kan få varen repareret, ombyttet, pengene tilbage eller afslag i prisen, afhængig af den konkrete situation.

Det er selvfølgelig et krav, at reklamationen er berettiget, og at manglen ikke er opstået som følge af en fejlagtig brug af produktet eller anden skadeforvoldende adfærd.

 
Hvor hurtigt skal jeg reklamere?
Du skal reklamere indenfor ”rimelig tid” efter, at du har opdaget manglen ved varen. Hvis du reklamerer inden for to måneder efter, at manglen er opdaget, vil reklamationen altid være rettidig.
Vi refunderer rimelige fragtomkostninger
Er reklamationen berettiget refunderer vi naturligvis dine (rimelige) fragtomkostninger.
Varen sendes til:
Theperfectlife.dk
Fredensvej 3.
9760 Vrå.
 
For at du kan indgå aftale med os, har vi brug for følgende oplysninger: 
Vi har brug for følgende information, når du sender varen til os
Når du returnerer varen, bedes du oplyse, hvad problemet er, så detaljeret som muligt.
Bemærk! Vi modtager ikke pakker sendt pr. efterkrav eller lignende.
Husk, at varen altid skal sendes tilbage i forsvarlig emballage, og husk at få en kvittering for afsendelse, så vi kan tilbagebetale dine fragtomkostninger.
Hvad gør vi med dine personlige oplysninger (persondatapolitik)
- Navn 
- Adresse 
- Telefonnummer 
- E-mail adresse
 

Vi foretager registreringen af dine personoplysninger med det formål, at kunne levere varen til dig.

Personoplysningerne registreres hos Prispresseren.dk og opbevares i fem år, hvorefter oplysningerne slettes.

Når der indsamles personoplysninger via vores website, sikrer vi, at det altid sker ved afgivelse af dit udtrykkelige samtykke, således at du er informeret om præcis, hvilke oplysninger, der indsamles og hvorfor.

Direktøren og bogholderi for Theperfectlife.dk har adgang til de oplysninger, der registreres om dig.

Den dataansvarlige på www.Theperfectlife.dk er Casper Ingvardsen

Vi opbevarer ikke kundeoplysninger krypteret. 
Vi transmitterer ikke kundeoplysninger krypteret.

Oplysninger afgivet til www.Theperfectlife.dk videregives eller sælges på ingen måde til tredjemand, og vi registrerer ingen personfølsomme oplysninger.

Som registreret hos Theperfectlife.dk har du altid ret til at gøre indsigelse mod registreringen. Du har også ret til indsigt i, hvilke oplysninger, der er registreret om dig. Disse rettigheder har du efter Persondataloven og henvendelse i forbindelse hermed rettes til Theperfectlife IVS via e-mail info@theperfectlife.dk

 
Klageadgang

Hvis du vil klage over dit køb, skal du rette henvendelse til Info@Theperfectlife Hvis det ikke lykkes os at finde en løsning, kan du indgive en klage til relevante nævn på området, såfremt betingelserne herfor er opfyldt.

Canter For Klageløsning

Carl Jacobsensvej 35,

2500 Valby

tlf: +4541715151

www.forbrug.dk

Er du forbruger med bopæl i et andet EU-land end Danmark, kan du klage til EU-Kommissionens online klageportal her - http://ec.europa.eu/odr

 

Nyhedsbrev

10% RABATKODE* tilmeld dig nyhedsbrevet og få 10% i rabat

Ophavsret © 2016-2018 The Perfect Life IVS.
Alle Rettigheder Forbeholdes.
KUNDESERVICE
Tlf: 28967228
Email: Info@Theperfectlife.dk
Græsvangen 20 - 9760 Vrå
FRAGT MULIGHEDER
FRAGT MULIGHEDER
BETALINGSMETODER
BETALINGSMETODER
 
SOCIALE MEDIER
d h